Happee & Jyväskylän Energia yhteistyössä – Vesikampanja
Happeen viestintä- ja markkinointiryhmä on toteuttanut ja suunnitellut yhteistyössä Jyväskylän Energian kanssa uudenlaisen markkinointikampanjan. Perjantain huippuottelun Happee-SPV yhteydessä julkaistava Jyväskylän Energiian “Vesiviikot”-videomainos on happeen nuorten viestintäosaajien käsialaa. Yhdessä Jyväskylän Energian kanssa on saatu pirteä kokonaisuus rakennetuksi.
Jyväskylän Energian markkinointipäällikkö Merja Heinonen on innoissaan uudesta tavasta toteuttaa markkinointia:
– Happeen kanssa yhteistyössä tavoitamme kohderyhmämme erittäin hyvin. Kampanjassa toteutamme uutta toimintamallia, jossa seura on aktiivisesti itse mukana niin suunnittelu- kuin toteutusvaiheessa. Kampanja on raikas ja tervetullut lisä urheiluseurayhteistyöhön.
Onko sinulla kirkas käsitys siitä, mistä puhdas vesi tulee ja minne likavesi menee? Tuntuuko globaalista vesipulasta puhuminen myrskyltä vesilasissa? Kuinka paljon vesi maksaa? Mikä siinä maksaa? Testaa tietosi ja voita virkistävä kylpylälahjakortti osoitteessa
.jyvaskylanenergia.fi/vesi
769
Lisätyt 11 years ago